.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شعله‌هاي خودسوزي در مقابل مجلس، صحن را متاثر كرد

كاركنان مجلس كه به سبب قرارگرفتن در فضاي مجلس اخبار را بيشتر از قشرهاي ديگر جامعه پيگيري مي‌كنند خودسوزي محمدرضا كلا‌وزاني‌مقدم در مقابل مجلس را با كنجكاوي زايدالوصفي پيگيري مي‌كردند به‌گونه‌اي كه اهميت اين خبر برايشان بيشتر از رياست لا‌ريجاني بر مجلس يا حتي رئيس‌جمهور شدن احمدي‌نژاد بود. روز يكشنبه در حالي كه يك ميليارد دلا‌ر مبهم گمشده در راه خزانه مطرح بود اما خودسوزي اين فرد موضوع گپ و گفت‌هاي حاشيه‌اي شده بود. براي كاركنان مجلس مواجهه با معترضاني كه قصد ملا‌قات با نمايندگان را دارند امري طبيعي است . آنان هفته پيش نيز شاهد بودند كه پيرمردي نيز چندين شيشه در شمالي مجلس را با سنگ شكسته بود اما شهادت مي‌دادند كه حادثه‌اي چنين دلخراش را براي اولين بار مشاهده كرده‌اند.

يكي از كاركنان مجلس كه او را درون آمبولا‌نس قرار داده بود توضيح مي‌داد كه از آن روز حال نامساعدي دارد. برخي نمايندگان مطرح كرده بودند كه اين فرد تعادل فكري نداشته است اما كاركنان حاضر در صحنه خبر مي‌دهند كه اين فرد خود را با محاسبه آتش زده است چون او مي‌دانسته به دليل تراكم نگهبانان امكان آتش زدن خودش را پيدا نمي‌كند پس خود را در فاصله‌اي از در شمالي مجلس آتش زده و سپس خود را به اين در رسانده است تا سوختنش در حضور شاهدان باشد. من سه پسر دارم آخرين جمله‌اي بوده كه اين فرد در هنگام گذاشته شدن بر آمبولا‌نس بيان كرده است. از اين سه پسر محمدرضا كلا‌وزاني‌مقدم گويا يك پسر 16 ساله همراهش زندگي مي‌كرده است و دو فرزند ديگرش در بهزيستي نگهداري مي‌شوند. پس از انتشار خبر خودسوزي اين فرد كه در رسانه‌ها خودسوزي جانبازي در مقابل مجلس اعلا‌م شده بود برخي نمايندگان و رئيس مجلس او را معتاد و داراي عدم تعادل رواني ذكر كردند، رفتاري كه اعتراض برخي ديگر از نمايندگان مجلس را برانگيخت و آن را به پاك كردن صورت مساله تعبير كردند. محمد دهقان نماينده طرقبه و چناران با بيان اينكه قصد ارائه تذكر در اين باره داشته اما موفق نشده است، سخنان لا‌ريجاني از تريبون مجلس درباره اين فرد را پاك كردن صورت مساله و زير سوال بردن حيثيت اين فرد و خانواده‌اش ذكر كرد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1387
به احتمال قوی ریاست محترم مجلس علم غیب دارند که این متوفی را معتاد لاابالی با عدم تعادل روحی تشخیص داده اند وا اسفا اگر این گفتار درست باشد حداقل روزی ده هزار نفر از مردم در جلوی درب مجلس اقدام بخود سوزی نمایند .زیرا عدم تعادل روحی امری فراگیر در این جامعه شده است .
یک بیمار روحی و روانی ازنظرمجلس 29 بهمن 1387
کاش اینقدر دل وجرات میداشتید تا نظرات را بدون تحریف و ترس از دولت منعکس کنید. میدانم حتی ذره ای دل جرات این کارها را ندارید اگر هم مرد باشید و منعکس کنید باید یا فیلتر شوید و یا .....
روی صحبتم با نمایندگانی است که خود را گم کرده اند و نمی دانند کجا زندگی میکنند. ناشناس به میان مردم بیایند به محلات فقیر نشین بروند به روستاها و شهرهای کوچک بروند. مثل محمد رضا کلاوزانی زیاد خواهند دید.
هیچ کس به اندازه من از وضع زندگی خودم خبر ندارد. هر روز اخبار مجلس و کشور وجهان را پیگیری میکنم. ولی خبری که باعث بهتر شدن اوضاع زندگی ام شود را نمی شنوم و یا اگر میشنوم در حد همان شنیدن است. روز بروز بدتر از دیروز میشوم اصلا انگار نه انگار که یک ایرانی ام.
همه فقط در ازای پول برایم کاری انجام میدهند . اگر قبض اب و یا برق خانه ام را ندهم . قطع میشود. اگر....
به خدا که اگر بخواهم مثل یک مرد زندگی کنم وکلاهبرداری نکنم و مال کسی را نخوردم . باید بروم بمیرم
یک کسبه ضعیف بازار در یک شهر کوچک هستم که سرمایه ام از خرید وام است . 5 میلیون را 10 میلیون (با پول خریدش ) باید پس بدهم.
اطرافم را که نگاه میکنم . می بینم همه ماشین دروغ و ریا هستند. و فقط سکه پول را میشناسند.
با کوهی از مشکلات من مثل کلاوزانی خود را جلوی مجلس اتش نخواهم زد
زیرا فکر میکنم کسان دیگری باید خود را اتش بزنند. نه ما بد بخت بیچاره ها
ما درد مشکلات فراوان زندگی بسمان است .
.......... گرفتارم و الا بیشتر میگفتم.
جانباز 30 بهمن 1387
آقای لاریجانی : از این به بعد اعتیاد و معتاد جرم سیاسی است ....شنیده بودیم به معتادان می گویند سناتور ......آقای لاریجانی این فرد به قول شما معتاد ، نشئه بود یا خمار ؟! اگر نشئه بود که حاضر نمی شد نشئگی بپرد ! اگر خمار بود که آنجا نمی ماند و بدنبال مواد مخدر می رفت ؟ تازه کدام معتاد شهامت و جسارت چنین کاری را دارد ؟! چرا جلوی مجلس ؟؟؟؟!!!! آیا صف معتادان تا جلوی مجلس رسیده است ؟! پس منتظر صف گدایان ، بیکاران و ... نیز باشید اگر راست می گویید آدرس منزل و محله این معتاد !!! را به خبرنگاران برای تهیه گزارش بدهید ؟؟؟؟؟ اگر برای روح این معتاد یک دقیقه سکوت می کردید بهتر از اظهار نظر نبود؟ ....این معتاد سیاسی اصلاح طلب که نبود ؟! بود ؟!!!!!
نا شناس 30 بهمن 1387
خطاب به لاریجانی کافر همه را به کیش خود پندارد
reza 6 مرداد 1392
همین مانده که دیگر کارگران و بدبختان این دولت یکی یکی خود را جلو ی مجلس آتشبزنند چون دیگر راهیبر شنیدن صدایشان نمانده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.